Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

γκλίτσι-γκλίτσι

Θέλω να κάνω μπλουμ, μια βουτιά
Θέλω μικρά αλμυρά κρακεράκια κι ένα ποτήρι λευκό κρασί
Θέλω δύο ριγέ παντοφλίτσες ζεστές γιατί οι παλιές μου σκίστηκαν
Θέλω να ακούσω τον ήχο της σαγιονάρας σου
Και να μετρήσουμε μαζί τις γραμμές στην αιώρα
Θέλω να διαβάσω τρία ποιήματα πάνω στο επόμενο πλοίο που φεύγει τώρα από το λιμάνι
Θέλω ένα καινούριο πράσινο τ-σερτ και πορτοκαλί γυαλιά ηλίου
Κι έναν παπαγάλο στον ώμο και πλακάκια τετράγωνα για να μην πατάω τις γραμμές
Και την αρχή της φρουτοπίας που με τρομάζει γιατί είναι ένας κακός μανάβης που τρώει όλα τα φρούτα
Και, τώρα που είπα φρούτα, θα θελα και σταφύλια με σεβρ που θα μπορούσαν να συνοδέψουν το επόμενο ποτήρι κρασί.
Θα θελα να καταλάβω αν είναι χειμώνας ή άνοιξη
Κι αν είναι άνοιξη, τότε γιατί οι απέναντι ανάβουν το τζάκι;
Ή μήπως απλά μου στέλνουν μηνύματα καπνού;
Θέλω να φωνάξω δυνατά, να κρυφτώ πίσω από το παλτό σου
Να μυρίσω τη σκόνη σου, να φάω μια μπουκιά από το φαγητό της ξαδέλφης μου που όλο με μαλώνει
Να πιω την τελευταία γουλιά σου κι ας υπάρχουν ακόμα χιλιάδες μπουκάλια στην κάβα. Πάντα η τελευταία γουλιά θα είναι η τελευταία. Και πάντα θέλω να είναι δική μου.
Θέλω να κάνω μπλουμ, μια βουτιά και να ξανακλείσω τη μύτη μου, γιατί στην τελική τι κατάλαβα που έμαθα να κολυμπάω;
Θέλω να βρω ένα βράχο και να πηδήξω και να κάνω γκλίτσι-γκλίτσι τα ποδαράκια μου δεξιά-αριστερά καθώς πέφτω.
Θέλω να κάνω και γκλίτσι-γκλίτσι τα ποδαράκια μου στην κουβέρτα, να τα ζεστάνω, να ζεστάνω και το δωμάτιο και να κοιμηθώ… Μόνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου