Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

i am not that girl



είμαι εκείνο το κορίτσι
είμαι και το άλλο κορίτσι
και ντου μπι ντου μπι ντου
και το κορίτσι που γελάει
και το κορίτσι που κλαίει
και μερικές φορές εκνευρίζομαι
και φοράω ροζ πουλόβερ, αλλά έχω κι ένα μαύρο
εκείνο το κορίτσι που ανεβαίνει γρήγορα τις σκάλες
εκείνο που έμενε στον τρίτο, στον όγδοο, στο ισόγειο
εκείνο που ήθελε να κρυφτεί στο υπόγειο ή σε ένα πηγάδι αλλά τελικά κρύφτηκα στα σκεπάσματα
είμαι κόκκινο κορίτσι, είμαι γαλάζιο κορίτσι, είμαι αόρατο κορίτσι
φωνάζω τα βράδια, σωπαίνω τα ξημερώματα
διαβάζω ανάποδα τα γράμματα για να μάθω την αρχή
είμαι το προηγούμενο κορίτσι
είμαι το επόμενο κορίτσι
φοβάμαι να πιω νερό γιατί μπορεί κάποιος να μ ακούσει
φοβάμαι ότι μπορεί τελικά να μη μ ακούει κανείς
κι ωστόσο είμαι το κορίτσι που δε φοβάται
είμαι ένα κορίτσι
είμαι εκείνο το κορίτσι
και κυρίως είμαι ντου μπι ντου μπι ντου


---

χα

1 σχόλιο: